Haaajèh! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Huub Dekkers - WaarBenJij.nu Haaajèh! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Huub Dekkers - WaarBenJij.nu

Haaajèh!

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Huub

08 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Als ik voor elke keer dat iemand me om mijn ‘weblog adres’ vroeg een ekkie had gekregen dan zou ik zeker nog 3 jaar langer weg kunnen blijven.
DUS: Ondanks het feit dat ik behoorlijk heb afgegeven op alle weblogs en reisverhalen van mensen die een lang weekend naar Terschelling gingen ben ook ik nu toch - met gezonde tegenzin - gezwicht voor de groepsdruk.

De 13e vlieg ik naar Calcutta om aldaar de wereld te redden en in de voetstappen van moeder Theresa te stappen. Allereerst zal ik met klimaatverandering aan de slag gaan en als het even mee zit dan valt die wereldvrede vast ook nog wel ff te regelen. Als dat dan klaar is ga ik nog even verder rondneuzen. Ik zal hier - op deze prachtige plek op het web - proberen om via tekst en beeld zo nu en dan een kijkje te geven in dat wonderlijke proces!



  • 15 September 2008 - 12:21

    Hanny:

    15sep2008 Gisteravond ben je veilig aangekomen op je stageplek in Calcutta! Het acclimatiseren kan beginnen!!

  • 17 September 2008 - 14:36

    M-Dog:

    Huupie!!!! Hoe is het in the south east asia hood? Hopelijk heb je een goede vlucht gehad en kan die kip tandoori naar binnen geschoven worden :o) dat avondje rokken heeft echt te veel van me gevraagd...2 vervangende kut opdrachten! I hope you're happy!! Vond het wel gezellig! Ga je die blog ook nog een beetje bijhouden of meer a la mij, 2 berichten en hoppa klaar ermee? Ik wil wel veel foto's zien van die india kop van je :o) miss you!! xxx

  • 18 September 2008 - 21:44

    Honzik:

    Yo papi! Ben je nou in Calcutta aan het bazen of ben je ondergedoken in Malden-Noord met een zonnebank en 10 kilo rijst? Oftewel - schrijven met die donder, waar hang je uit?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2009

Onrust en berusting

18 Juli 2009

DE QUIZ (With English translation below!)

13 Juli 2009

Andere koek

23 Juni 2009

Worstelen

14 Juni 2009

Verklappen
Huub

Actief sinds 07 Sept. 2008
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 23627

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 02 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: